loading...
David & Leo Fans
بنر سایت

هوادارن مسی



Fantasy League

برای ورود به لیگ فانتزی سایت روی تصویر زیر کلیک کنید.

آخرین ارسال های انجمن
AV7 بازدید : 56 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش foutfourtwo ایوان راکیتیچ که با قرارداد 5 ساله به بارسلونا پیوسته است در اولین مصاحبه خود در مورد شرایطش در این تیم گفت :

 

 

 

" نیامده ام تا جایگزین کسی (ژاوی یا فابرگاس) شوم.من ایوان راکیتیچ هستم و در مسیر خودم فعالیت می کنم.به بارسا آمده ام تا راکیتیچ باشم و بهترین فوتبالم را برای این تیم ارائه دهم.من قصد دارم که سخت تمرین کنم تا به بالاترین سطح آمادگی خودم برسم. "

AV7 بازدید : 68 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (1)

* بارسلونا به پیشنهادات زیر 40 میلیون یورو برای الکسیس گوش نمی دهد.

تعداد زیادی از باشگاه ها دنبال جذب الکسیس سانچز هستند و این در حالی است که بارسلونا قصد دارد الکسیس سانچز را به عنوان بخشی از قرارداد لوئیز سوارز به لیورپول واگذار کند.

باشگاه های منچستر یونایتد،آرسنال،یوونتوس و همچنین لیورپول حاضرند مبلغ 40 میلیون یورو را برای سانچز بپردازند.

 

AV7 بازدید : 88 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

آرم Beko روی پیراهن بارسلونا تا 4 سال آینده نمایان خواهد شد.

صحبت های رئیس باشگاه :

" این همکاری در تقویت چهره جهانی ما نقش مهمی دارد.ترکیه عاشق بارساست.ما 11 میلیون طرفدار آنجا داریم. "

 

AV7 بازدید : 100 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

فیلمی که الکس ایگلسیا درباره مسی ساخته است،قرار است دو روز دیگر در ریودوژانیرو اکران شود.

حضور لیونل مسی در این جام جهانی متفاوت تر با دوره های قبلی بوده است.مسی تا اینجای کار برای آلبی سلسته 4 گل به ثمر رسانده است و تیمش را به تنهایی تا مرحله یک هشتم نهایی رسانده است.

 

 

البته موردی که حضور وی در این جام جهانی را متفاوت تر می کند،فیلمی است که از او ساخته شده است و قرار است اکران شود.

 

AV7 بازدید : 75 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

* نشریه ال موندو دپورتیوو روز دوشنبه در خبری اعلام کرد که لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه لیورپول از ناکامی های پی در پی قرمزپوشان مرسی ساید خسته شده است و بارسلونا را به عنوان مقصدی ایده آل برای رسیدن به این هدف اعلام کرده است.

از طرفی باشگاه لیورپول نیز به جذب الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی بارسلونا تمایل نشان داده است و این موضوع سبب گمانه زنی ها در خصوص احتمال معاوضه این دو بازیکن با یکدیگر شده است.

 

 

AV7 بازدید : 52 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (1)

کافو،کاپیتان سلسائو در جام جهانی 2002 در صحبت هایی به ستایش تیم ملی آلمان و توماس مولر پرداخت.

کافو 44 ساله که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد،تحت تاثیر فوتبال آلمان قرار گرفته است.

 

مدافع سابق تیم های رم و میلان،در مصاحبه ای کوتاه با SiD به بررسی وضعیت تیم ملی آلمان و مهاجم چهار گله مانشافت یعنی توماس مولر پرداخت.کافو در این راستا بیان داشت :

AV7 بازدید : 64 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش AS از مادرید با توجه به حذف شیلی از رقابت های جام جهانی 2014 احتمالا هفته آینده شاهد معرفی کلودیو براوو در کمپ نو خواهیم بود.براوو می تواند در روزهای آینده به بارسلونا پرواز کند و در تعطیلات رسمی قراردادش با بارسلونا را به امضاء برساند.

 

AV7 بازدید : 56 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

* جرمی متئو در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد ولی باشگاه والنسیا چندان به رفتن وی راضی نیست.

* جنگ غول های لیگ برتر انگلیس بر سر الکسیس همچنان ادامه دارد و باشگاه آرسنال یک پیشنهاد رسمی به ارزش 40 میلیون یورو به سانچز پیشنهاد کرده است.البته باشگاه های منچستر یونایتد،یوونتوس و لیورپول نیز سخت برای به خدمت گرفتن وی رقابت می کنند.

 

AV7 بازدید : 53 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

نیما ستاره برزیل معتقد است که او و هم تیمی هایش به سختی توانستند تیم ملی شیلی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

میزبان رقابت های جام جهانی 2014 برزیل شب گذشته به سختی و با درخشش سنگربان خود ژولیو سزار توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 3-2 شیلی را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و نیمار ستاره برزیلی نیز بر این مسئله تاکید داشت.

 

AV7 بازدید : 86 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

بر اساس تصویر زیر،لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با 9.2 امتیاز در رتبه اول بهترین بازیکنان مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل قرار دارد.مسی در 3 بازی مرحله گروهی موفق به ثمر رساندن 4 گل شده است و به همراه نیمار و مولر در صدر جدول گلزنان جام قرار دارد.

 

AV7 بازدید : 62 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

مهاجم نقره داغ شده تیم ملی اروگوئه یک روز پس از بازگشت به منزل مسکونی خود در این کشور با بارسلونا قرارداد رسمی امضاء کرد.


 

لوئیز سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه و ستاره لیورپول با توجه به توافق نهایی شده دو باشگاه بارسلونا و لیورپول در حضور وکیل خود و نماینده رسمی بارسلونا قرارداد 4 ساله با باشگاه کاتالانی امضاء کرد.

AV7 بازدید : 79 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل در استادیوم مینیرو به مصاف تیم دوم گروه B یعنی شیلی رفت.

بازی در 120 دقیقه با گلهای داوید لوئیز (برزیل) و الکسیس سانچز (شیلی) 1-1 مساوی به پایان رسید.در حالی که بازی در 120 دقیقه تمام شده به نظر می رسید،در ثانیه های پایانی بازی ضربه پینیا بازیکن شیلی به تیر دروازه برزیل اصابت کرد و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم ملی برزیل با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید و اولین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لقب گرفت.

 

AV7 بازدید : 64 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

سرخیو رومرو دروازه بان تیم ملی آرژانتین به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

وی معتقد است هیچ لغتی برای توصیف مسی وجود ندارد : " او همیشه کارهای متفاوت انجام می دهد.ما بسیار خوش شانس هستیم که او را در ترکیب تیم خود در اختیار داریم. "

 

رومرو افزود : "بسیار دشوار است که لغتی را برای وصف توانایی های لیونل مسی پیدا کنیم.همه تیم بسیار خوشحال است که او در آمادگی کامل به سر می برد و ما نیز همه تلاش خود را خواهیم کرد تا او همچون دور گروهی بازی کند. "

AV7 بازدید : 64 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

مرحله گروهی رقابت های جام جهانی به پایان رسیده است.دیلی میل با گروهی از کارشناسان اقدام به انتخاب زیباترین گل این مرحله کرده است.

گفتنی است که در این لیست این اسامی دیده می شود :

 

AV7 بازدید : 59 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

تاتا مارتینو سرمربی سابق بارسلونا گفت : " برنده شدن برای ماندن در بارسلونا کافی نبود.او در کنفرانس مطبوعاتی 

گفت :


" بارسلونای پپ بهترین تیم تاریخ بود.مفایسه هرگز درست نبود.در بارسلونا برنده شدن کافی نیست.در بارسا اگر می برید باید از بازیکنان تشکر کنید و اگر می بازید همه شما را مقصر می دانند.به این شکل سخت است به بازی ادامه دهید. "

AV7 بازدید : 55 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

در حالی که انتظار می رفت محرومیت جهار ماهه لوئیز سوارز باعث عقب نشیتی بارسلونا از خرید وی شود ولی خبر می رسد که لوئیز انریکه سرمربی کاتالان ها همچنان به خرید وی مصر است و او را تبدیل به به هدف اول خود در فصل نقل و انتقالات کرده است.


 

لوئیز سوارز بر طبق حکم فیفا چهار ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد اما این اتقاق هم باعث نمی شود که وی از جمع گزینه های لوئیز انریکه خارج شود.سرمربی کاتالان ها می خواهد که مثلث مسی،نیمار و سوارز را در خط حمله خود در فصل آینده داشته باشد.

AV7 بازدید : 61 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش الکره،لیونل مسی در بازیهای گروهی جام جهانی 2014 برزیل در برابر تیم های بوسنی،ایران و نیجریه موفق به گلزنی شد که در تاریخ تیم ملی آرژانتین از جام جهانی 1958 تا کنون بی سابقه بوده است.مسی در این 3 دیدار 4 گل به ثمر رسانده است تا به همراه نیمار و مولر در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

 

 

AV7 بازدید : 58 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

کارلس پویول از طرف فیفا به عنوان نماینده اسپانیایی ها در جام جهانی حاضر خواهد بود و به نوعی از جانب قهرمان جام جهانی گذشته مسئول تحویل دادن جام قهرمانی به قهرمان جدید خواهد بود.

 

کارلس پویول که به همراه اسپانیا در جام جهانی 2010 حضور داشت و به همراه این تیم در این جام به قهرمان دست یافت،دو ماه پیش از میادین فوتبال خداحافظی کرد و اکنون در کادر مدیریت ورزشی باشگاه بارسلونا مشغول به فعالیت است.

 

AV7 بازدید : 54 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (1)

 

توافق و جذب جنجال برانگیز

لیورپول و بارسا در حال به پایان رساندن و توافق نهایی بر سر جزئیات این انتقال بزرگ هستند

1.بازیکن پاسخ مثبت دهد و می تواند پیراهن آبی و اناری را بپوشد.

2.الکسیس می تواند پیشنهاد 80 میلیون یورویی را کاهش دهد.

3.حاشیه سازی و پرخاشگری او در جام جهانی ارزش های ورزشی او را با شک و تردید فراوانی روبرو کرده است

براوو بارسایی شد.



AV7 بازدید : 55 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

تیری آنری،مهاجم سابق بارسلونا عنوان کرد که لیونل مسی یک تنه نمی تواند آرژانتین را قهرمان کند و هم تیمی هایش باید به او کمک کنند.

 

 

مهاجم شماره 10 آلبی سلسته گل مهمی را در پیروزی 2-1 تیمش برابر بوسنی زد و در بازی مقابل تیم ملی ایران نیز در دقایق پایانی گل پیروزی بخش آرژانتین را به ثمر رساند.

 

AV7 بازدید : 78 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا ضمن انتشار پیام تبریکی به مناسبت تولد 27 سالگی لیونل مسی اینفوگرافیکی را از 381 گل مسی در 486 مسابقه این نابغه فوتبال با پیراهن آبی و اناری ها منتشر کرده است.

 

 

برای مشاهده اینفوگرافیک به ادامه مطلب رجوع کنید.

AV7 بازدید : 65 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی بایرن مونیخ هافبک مورد نظر منچستر یونایتد را به بارسلونا خواهد فروخت.تونی کروس از تابستان گذشته مورد توجه شیاطین سرخ قرار داشته است اما این انتقال هر بار به دلایلی انجام نشده است.


امروز بر اساس اعلام نشریه های آلمانی،بارسلونا نیز به خرید تونی کروس ابراز تمایل کرده و نظر می رسد پپ گواردیولا که پیشتر هدایت کاتالان ها را بر عهده داشته است،هافبک تیمش را به بارسلونا بفروشد تا این که او را راهی انگلیس کند.

AV7 بازدید : 50 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

به نقل از کیکر قرارداد این بازیکن در پایان فصل آینده به اتمام می رسد و مسئولان بایرن موفق به تمدید قرارداد با او نشده اند.در چند وقت اخیر اخباری در خصوص تمایل تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید برای جذب این بازیکن منتشر شده است.

 

 

بعد از بازیهای آلمان با غنا و پرتغال رسانه های انگلیسی از تمایل مجدد فن خال برای جذب کروس گفتند.چندی پیش گفته شد که فن خال تمایلی به جذب کروس ندارد.

درباره سایت

سایت تخصصی طرفداران مسی و ویا در تاریخ 1392/10/29 با هدف پوشش کامل اخبار مربوط به باشگاه بارسلونا و دو بازیکن محبوب فوتبال یعنی مسی و ویا تاسیس گردید.

امیدواریم بتوانیم در این امر موفق بوده و  رضایت شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی را جلب نماییم.

پیشنهادات،نظرات و انتقادات خود را به ایمیل اختصاصی سایت (leo_david_1899@yahoo.com) ارسال نمایید تا بتوانیم با بهره گیری از آنها  در جهت بهبود و افزایش کیفیت سایت،اخبار و انجمن گام برداریم.


با تشکر مدیریت سایت Leo & David Fans

تبلیغات

هوادارن  پرسپولیس


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات




    فیفاپیکس




    لوگوی سایت


    برای حمایت از سایت طرفداران


    مسی و ویا


    لوگوی زیر را در سایت یا وبلاگ

    خود قرار دهید.

    http://setfa.net/images/3fcjq7all0368niwzuq.png

    مسئولین سایت

          AV9  : مدیر سایت


        Lionel Reza : معاون انجمن


         Sajjad Asadi : مترجم سایت

    ارسال مطلب

              آیا مطلب جدیدی دارید؟


            آیا دوست دارید نامتان در سایت


          طرفداران مسی و ویا ثبت شود؟


          با استفاده از لینک زیر مطلب خود


           را برای ما ارسال کنید تا با نام


             خودتان در سایت ثبت گردد.




    دعوت به همکاری

                 سایت طرفداران مسی و ویا از


                شما عزیزان برای نویسندگی


             در این سایت دعوت می نماید.

     

             در صورت تمایل از طریق


               لینک زیر به ما اطلاع دهید.





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 314
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 1,254
  • بازدید سال : 10,070
  • بازدید کلی : 216,794
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات







    تقویم بارسلونا

    بازی قبلی :

    VS
     
    بارسلونا 0 - 0 نیس


    گل : ژاوی

    شنبه،28 تیر 1393

    ساعت : 23:15 (به وقت ایران)
    دیدار تدارکاتی پیش فصل

    بازی بعدی :

    VS

    بارسلونا - ناپولی

    چهارشنبه،15 مرداد 1393

    ورزشگاه : استادیوم د جینبرا

    ساعت : 22:30 (به وقت ایران)

    دیدار تدارکاتی پیش فصل