loading...
David & Leo Fans
بنر سایت

هوادارن مسی



Fantasy League

برای ورود به لیگ فانتزی سایت روی تصویر زیر کلیک کنید.

آخرین ارسال های انجمن
Lionel Reza بازدید : 73 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل،بارسلونا در این تابستان لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول را به خدمت گرفت ولی این بازیکن به دلیل گاز گرفتن شانه جورجو کیه لینی 4 ماه از سوی فیفا محروم شد.

 

 

مدیر بارسلونا در گفتگو با نشریه Times گفت : " قرار نیست شهرت سوارز ما را تحت تأثیر قرار دهد.ما به او کمک می کنیم که به شکل مناسب و راه درست به میدان و بازیها بازگردد.

Lionel Reza بازدید : 61 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

مارک بارترا،مدافع جوان بارسلونا پس از تساوی 1-1 برابر تیم نیس در دیدار تدارکاتی گفت : " در نیمه دوم بارسا از لحاظ تاکتیکی بهتر بازی کرد  و موقعیت های بیشتری ایجاد کرد.مسلما نقش موثر ژاوی مشهود بود.

 

Lionel Reza بازدید : 81 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر نیس در بازی دوستانه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسا در فصل جاری پرداخت.

 

 

وی درباره این مسابقه گفت : " در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم.اگرچه که این فضا وجود داشت اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم.به طور حتم ما در پایان هر بازی به طور خصوصی به هر بازیکن نقاط ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد. "

Lionel Reza بازدید : 64 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

جرمی متئو و مارک آندره تراشتگن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نیس حاضر شدند.

 

 

جرمی متئو : " زمانی که بارسلونا مرا خرید،شگفت زده شدم ؛ اگرچه می دانم که آنها مرا زیر نظر داشتند.سفر به کشورم همیشه خاص و برایم بسیار مهم بوده است.  "

Lionel Reza بازدید : 67 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

ایوان راکیتیچ،هافبک کروات بارسلونا در گفتگویی به تمجید از هم تیمی های جدیدش،ژاوی و اینیستا پرداخته است.

 

 

راکیتیچ در مصاحبه با RAC1 که اسپورت آن را منتشر کرده است،گفت : " من تقریبا همه چیز را در ژاوی تحسین می کنم.او در همه چیز استاد است.بازی کردن مقابل او بسیار سخت است ؛ چرا که او می داند چه زمان به بازی ریتم دهد و چه زمان نه.او بازیکنی در بالاترین سطح است و یک رهبر کامل در زمین است. "

Lionel Reza بازدید : 55 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

کلودیو براوو،دروازه بان شیلیایی و شماره 13 بارسلونا این روزها مشغول آماده سازی به همراه تیم در بیرمنگام می باشد.

 

او امروز در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت : " رقابت در سطح بالایی قرار دارد و هر سه دروازه بان موقعیت این را داریم تا در ترکیب اصلی قرار داشته باشیم.من هرگز در طول دوران بازی ام نیمکت نشین نبوده ام و همواره در ترکیب ثابت تیم هایم قرار گرفته ام. "

Lionel Reza بازدید : 62 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

جرارد پیکه مدافع بارسلونا که در بیرمنگام به همراه سایر بازیکنان مشغول آماده سازی خود برای فصل جاری است،در مصاحبه ای گفت : " تمرینات سخت و فشرده ای را انجام می دهیم.فصل دشوار و طولانی ای را پیش رو داریم و باید به بهترین نحو خودمان را آماده کنیم. "

 

 

Lionel Reza بازدید : 58 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزار سایت گل بین المللی نیمار که از ناحیه کمر دچار آسیپ دیدگی شد،درباره ریکاوری خود گفت :

 

 

" من به آهستگی از مصدومیتم ریکاوری می کنم و مطمئنا به بارسلونا خواهم رسید.من می خواهم فصل خوبی داشته باشم و قصد دارم به هم تیمی هایم برای گرفتن نتایج خوب کمک کنم.من مطمئنا آماده خواهم شد و به دیدار خوان گمپر خواهم رسید. "

Lionel Reza بازدید : 80 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

مارک آندره تراشتگن،دروازه بان شماره 1 بارسلونا اعلام کرد که پس از شکست آرژانتین مقابل آلمان در فینال جام جهانی برای لیونل مسی ناراحت شد.

 

 

 

تراشتگن در مصاحبه با Mundo Deportivo گفت : " برای مسی ناراحت شدم زیرا پس از قهرمانی بسیار خوشحالی کردم.فینال را در هتلی در بارسلونا تماشا کردم.عضو تیم نبودم اما به عنوان یک آلمانی برای هم تیمی هایم خوشحال بودم.

Lionel Reza بازدید : 60 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

منبع : total-barca

مارک آندره تراشتگن در حال کار بر روی نقاط ضعف خودش است.او در مورد رقابت با براوو و ماسیپ می گوید : " رقابت بین ما عالی است و از این که در رقابت با آنها هستم،حس خوبی دارم. "

 

 

- شما فکر می کنید با پیوستن به بارسلونا به تیم ملی نیز دعوت می شوید؟

من امیدوارم که چنین باشد و به تیم ملی نیز دعوت شوم.آماده خدمت به باشگاه هستم.

Lionel Reza بازدید : 73 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

فابرگاس در سال 2011 از آرسنال به چلسی پیوست و پس از انجام 96 بازی و به ثمر رساندن 28 گل برای آبی و اناری ها در این تابستان به لندن بازگشت تا برای چلسی بازی کند.

 

 

پدرو،مهاجم بارسا تأیید کرد که از تصمیم فابرگاس برای جدایی از بارسا و پیوستن به چلسی ناراحت شده است.

Lionel Reza بازدید : 58 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای جدید بارسلونا به دلیل حرکتی که در جام جهانی 2014 در بازی مقابل ایتالیا انجام داد،به مدت 4 ماه از هر گونه فعالیت فوتبال محروم شد.

 

 

آندرس اینیستا هم تیمی این بازیکن در باشگاه بارسلونا می گوید که امیدوار است محرومیت سوارز بخشیده شود.

Lionel Reza بازدید : 49 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

جرمی متئو مدافع جدید بارسا مصمم است تا بازیهای خوبش نشان دهد ارزش 20 میلیون یورویی که بارسلونا برای او پرداخت کرده است را دارد و به این ترتیب منتقدانش را ساکت کند.

 

 

او به بارسا تی وی گفت : " دشوار است بعد از جدایی بازیکنی مانند کارلس پویول به تیمی بروید اما به بارسا نشان خواهم داد با خرید من انتخاب درستی انجام داده اند.من 100% توانم را به نمایش خواهم گذاشت و امیدوارم در زمین همه چیز به خوبی پیش برود. "

Lionel Reza بازدید : 63 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

جرمی متئو در مصاحبه ای با بارسا تی وی گفت : " من 100% آماده ام و امیدوارم در زمین همه چیز به خوبی پیش برود. "

 

 

متئو در ادامه افزود : " بدانید که پیوستن به بارسلونا یک گام به جلو و پذیرش یک چالش بوده است.دشوار است کسی پس از کارلس پویول مدافع بارسلونا شود اما ثابت می کنم حضور من در زمین تصمیم درستی خواهد بود. "

Lionel Reza بازدید : 73 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

مدافع بارسلونا اعلام کرد که از خرید جدید باشگاه در پست دفاعی هیجان زده است.

 

 

به گزارش وبسایت نود،جرارد پیکه در گردهمایی جشن چهارمین سالگرد باشگاه هواداران سانت گودیم بارسلونا شرکت کرد و در مورد جرمی متئو خرید جدید بارسلونا،تصمیم ژاوی و انتقال فابرگاس به چلسی صحبت کرد.

Lionel Reza بازدید : 59 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئیز انریکه مارتینز سرمربی جدید بارسا امروز در نشستی خبری به آنالیز دور اول تمرینات پیش فصل بارسلونا پرداخت و اذعان داشت که چون هنوز هیچ بازی تدارکاتی جدی ای برگزار نکرده اند نمی تواند در مورد سطح آمادگی بازیکنان نظر خاصی بدهد.با این وجود تمرینات منظم تیمش را برای شروعی خوب در لالیگا امیدوارکننده دانست.

 

 

وی گفت : "در این فصل در حال گذراندن یک پیش فصل متفاوت با سال های دیگری هستیم. تا بدینجا از بارسلونا خارج نشده ایم و بازی های تدارکاتی جدی هنوز برگزار نکرده ایم.یکی از اهداف ما در این فصل انجام تمرینات بیشتر و مرور تاکتیک های مختلف پیش از قرار گرفتن در جو مسابقات مهم است. "

Lionel Reza بازدید : 66 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

جرارد پیکه مدافع بارسلونا امروز در مصاحبه با شبکه لاسستا تحولات رخ داده در فاز دفاعی بارسلونا،از آمدن متئو تا قصد بارسا برای خریدی دیگر در این ناحیه را مثبت ارزیابی کرد.


وی گفت : " منطقه دفاعی برای هر تیمی منطقه حساسی به حساب می آید و در بارسلونا ما نیاز داشتیم تا این ناحیه تقویت شود.من با این که تجربه زیادی برای بازی در مرکز دفاع نداشته ام اما هر موقع نیاز بوده آنجا بازی کرده ام و اتفاقا هم خوب جواب داده است.خوشحالم که بازیکنان جدیدی در این ناحیه به ما اضافه خواهند شد و من این مسئله را مثبت ارزیابی می کنم. "

Lionel Reza بازدید : 51 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

امشب از ساعت 20:45 به وقت محلی بازی خداحافظی دکو در حضور 50 هزار هوادار برگزار می شود.موندو دپورتیوو امروز در وب سایت خود مصاحبه ای کوتاه از دکو بازیکن پرتغالی سابق بارسلونا منتشر کرد.



چند ساعت به بازی خداحافظی مانده است.چه فکری می کنید؟

کمی مضطرب و عصبی هستم.زیرا نه تنها قرار است دوستان بازیکنم را ببینم بلکه رفتن به یک استادیوم کامل نیز هست.

Lionel Reza بازدید : 69 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا،آندرس اینیستا فوق ستاره باشگاه بارسلونا پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی پیش از آغاز تمرینات امروز صبح آبی و اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

 

 

بازگشت به تمرینات : " ما از صفر شروع کردیم و در عین حال تیم نیز تغییرات زیادی کرده است اما به هر ترتیب ما برای شروع فصل جدید و کسب مجدد عناوین قهرمانی بی اندازه با انگیزه ایم. "

Lionel Reza بازدید : 64 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

منبع : سایت رسمی هواداران بارسلونا

 

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در نشست خبری پس از مراسم معارفه مدافع جدید بارسا، به تمجید از توانایی های این بازیکن پرداخت. او همچنین از تصمیم ژاوی مبنی بر ماندن در بارسا ابراز خوشحالی کرد.


 

آندونی زوبیزارتا و نایب رییس باشگاه، جوردی مستره در مراسم رسمی معارفه جرمی متئو که در روز پنج شنبه برگزار شد حضور یافتند.

 

Lionel Reza بازدید : 62 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

مارک بارترا مدافع جوان بارسا فصل گذشته در مقطعی که جرارد پیکه مصدوم شد،فرصت بازی در ترکیب بارسا را به دست آورد و حتی در دیدار کوپا دل ری مقابل رئال مادرید تک گل بارسا را به ثمر رساند.


 

وی امروز در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.


Lionel Reza بازدید : 48 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

کارلس پویول،کاپیتان سابق بارسلونا که هم اکنون به عنوان دستیار مدیر فنی بارسا آندونی زوبی زارتا فعالیت می کند،در مصاحبه با وبسایت فیفا گفت :


" حرکت سوارز در مقابل کیه لینی قابل دفاع نیست.با این وجود ممکن است در یک بازی فشارها به حدی برسد که شما مجبور به کارهای عجیبی بشوید.

Lionel Reza بازدید : 227 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

پس از پایان تمرینات امروز صبح،سرجی روبرتو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.


لوئیز انریکه : او مرا از زمانی که در بارسلونای B بودم،می شناسد.من انتظارات را از خودم می دانم و می خواهم نشان دهم که آنها می توانند به من اعتماد کنند.

Lionel Reza بازدید : 111 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

با خداحافظی والدس و پینتو از بارسلونا،حالا این تیم سه دروازه بان آماده را به خدمت گرفته است ؛ جوردی ماسیپ از بارسلونای B،مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان آلمانی و کلودیو براوو کاپیتان تیم ملی شیلی.

 

 

تراشتگن شب گذشته در بازی با رکرتیوو هوئلوا نیمه دوم به میدان آمد و اولین بازی خود را با پیراهن بارسا انجام داد.

Lionel Reza بازدید : 55 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

" بازی بسیار خوبی بود تا بازیکنان بارسلونای B را در عمل ببینیم.

بازی بسیار خوب دلوفئو؟

این اشتباه است که روی افراد خاصی تمرکز کنیم.

 

 

 

هالیلوویچ؟

مشخصا او بازیکن با استعدادی است اما بازیکنان دیگر تیم ب نیز این گونه هستند.کاری که تمام آنها باید انجام دهند این است که سخت کار کنند.

Lionel Reza بازدید : 58 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

مهاجم جوان کاتالان ها،جرارد دلوفئو پس از بازگشت به تیم محبوب خود خوشحال است.او فصل گذشته به طور قرضی در اورتون انگلیس توپ می زد و نمایش های خوبی را از وی شاهد بودیم.

 

وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت : " در اورتون چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی از بازگشت به تیم محبوبم خوشحالم.با این حال می دانم که رقابت در خط حمله بارسلونا با حضور مسی،نیمار و سوارز تا چه حد دشوار است. "

Lionel Reza بازدید : 66 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

منبع : بارسانیوز

دیروز اولین کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه برگزار شد.


نقل و انتقالات : این یک فرایند طولانی است و مانند وارد شدن به سوپرمارکت نیست و شما بروید از قفسه اجناس مورد نظر خود را بردارید و به خانه ببرید.من بسیار خوشحالم که نقل و انتقالات برای ما باز شده است.

Lionel Reza بازدید : 61 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

هافبک کروات جدید بارسلونا خود را جانشین ژاوی نمی داند.او معتقد است که به راحتی می تواند با سیستم بازی بارسلونا کنار بیاید چرا که در این تیم بازیکنان بزرگی بازی می کنند که به خوبی فوتبال را می فهمند.

 

ایوان راکیتیچ در فصل جا به جایی تابستانی به بارسلونا پیوست تا جانشینی برای ژاوی باتجربه باشد که آخرین روزهای خود را در بارسلونا می گذراند.

 

Lionel Reza بازدید : 63 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش AS،کارلس پویول فوق ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا که به عنوان نماینده کشور اسپانیا در دیدار امشب حضور خواهد داشت،در صحبت هایی با سایت FIFA اذعان داشت که در بازی امشب قلبش با تیم ملی آرژانتین است.

 

وی گفت : " برای من واقعا دشوار است نظرم را در مورد قهرمان رقابت ها بگویم.آلمان تیم فوق العاده ای است که فوتبال بی نظیری را به نمایش می گذارد و از هر نظر شایسته قهرمانی است اما در نهایت قلب من با تیم ملی آرژانتین خواهد بود ؛ زیرا که دو تن از دوستان نزدیک من آنجا حضور دارند. "

Lionel Reza بازدید : 67 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

منبع : ویوا بارسا

 

" ما با امضاء کردن قرارداد با چند مدافع به برآورده ساختن نیازهای کادرفنی ادامه خواهیم داد.بعد از پایان جام جهانی بازار نقل و انتقالات جان تازه ای می گیرد.

 

سوارز کیفیت فوتبالی و روحیه برنده شدن ما را ارتقا خواهد داد.به او کمک خواهیم کرد تا اوضاعش با فوتبال جهان را سر و سامان ببخشد.

Lionel Reza بازدید : 51 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو پس از پیروزی دشوار تیمش در دقایق پایانی مقابل تیم ملی ایران از عملکرد خودش و تیمش راضی نیست.او از مسی و گل زیبایش تمجید کرده و از صدمین بازی خود احساس غرور می کند.او می گوید : " امیدوارم باز هم برای کشورم به میدان بروم و افتخار آفرین باشم. "

 


وی ادامه داد : " مسی همین است.گاهی اوقات و در برخی بازی ها او به چشم نمی آید.انگار در زمین است اما در یک لحظه زهر خودش را می ریزد.با حرکت انفرادی او و نبوغش بازی را بردیم. "

 

Lionel Reza بازدید : 53 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی اذعان کرد که خود و هم تیمی هایش در تیم ملی از هر نظر آماده رقابت های جام جهانی هستند.

لیونل مسی پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل تیم اسلوونی در آخرین دیدار دوستانه پیش از شروع رقابت های جام جهانی به خبرنگاران گفت :

" ما مدت زیادی بود که منتظر شروع این رقابت ها بودیم و حالا شروع آن از همیشه نزدیک تر است.ما برای کسب موفقیت بسیار با انگیزه ایم و گروهی داریم که برای رسیدن به رویای قهرمانی از هر نظر آماده و متحد است. "

مسی در دیدار دیشب از دقیقه 58 وارد میدان شد و در دقیقه 76 روی همکاری با آگوئرو و دی ماریا موفق به گشودن دروازه اسلوونی و به ثمر رسانده 36 امین گل ملی برای آلبی سلسته شد.

 

 

 

 

Lionel Reza بازدید : 50 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا از منتقدان هافبک ملی پوش بارسا انتقاد کرد و آنها را نادان خواند.

کرایوف،امروز از کسانی که منتقد ژاوی بازیکن بازیساز بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بودند،ایراد گرفت.

وی گفت : کسانی که دلیل می آورند و از ثبات و پایداری هافبکی برجسته مثل ژاوی ایراد می گیرند،نادان هستند و هیج اطلاعی از فوتبال ندارند.

ژاوی در بارسلونا و حتی تیم ملی اسپانیا،طی چند سال گذشته مغز متفکر بوده و بیشتر موفقیت ها بر پایه حضور مؤثر وی شکل گرفته است.

کرایوف ادامه داد : در بارسا و اسپانیا او و بوسکتس بازیکنانی هستند که جانشین ندارند.

 

 

Lionel Reza بازدید : 55 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربی جدید بارسلونا در اولین نشست خبری خود از مردم خواست او را با سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ مقایسه نکنند.

لوییس انریکه امروز در باشگاه بارسلونا حضور یافت و قرارداد دو ساله خود با این تیم را به امضا رساند.

انریکه در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی بارسلونا اظهار داشت: امروز روز بسیار ویژه‌ای برای من است.




وقتی تیم دوم بارسلونا را ترک کردم، گفتم این یک خداحافظی نیست، بعدا می‌بینمتان. امروز خورشیدی در آسمان نیست اما صبح خورشید را می‌دیدم که می‌درخشید و گفتم «فوق‌العاده است، دارم سرمربی بارسلونا می‌شوم.»

وی ادامه داد: خوشحالم که بهترین بازیکن دنیا (مسی) را در ترکیب تیمم دارم. به دنبال این هستم که فوتبالی بسیار جذاب و تأثیر گذار به نمایش بگذاریم. من همیشه مثبت‌اندیش هستم، نگران نباشید. می‌خواهم بازیکنانم از حرفه فوق‌العاده‌ای لذت ببرند زیرا خیلی سریع می‌گذرد. اگر همه ما با هم باشیم، بسیار قدرتمندتر خواهیم بود.

سرمربی جدید بارسلونا خاطرنشان کرد: می‌دانم که شما دوست دارید ببینید چه کسی به تیم می‌آید و چه کسی می‌رود اما ما همه ‌چیز را با خونسردی کامل بررسی می‌کنیم. ما در همه پست‌ها به دنبال بازیکنانی می‌گردیم که برای تیم و برای من بهترین باشند. توقعات از بارسلونا همیشه بالا است و من خوشحالم که این وظیفه را قبول کردم.

وی اضافه کرد: رقابت باید در تمرین وجود داشته باشد. روش تمرین دادن در عملکرد شما در زمین مسابقه منعکس می‌شود. عاشق حمایت از بازیکنان جوان هستم. توقع دارم آنها با پوشیدن پیراهن این تیم اشتیاق و انگیزه خود را نشان دهند.

انریکه گفت: مرا با گواردیولا مقایسه نکنید؛ این به معنای آن خواهد بود که ما به دنبال پیروزی و کسب افتخارات خواهیم بود. این یکی از شادترین روزهای زندگی من است. در پایان افتخاراتی که کسب می‌کنید، کار شما را قضاوت خواهند کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بارتومئو از اظهارات اخیر مسی نگران و به دنبال راه حل است افزود: نه، هرگز. مسی از بودن در اینجا بسیار خوشحال است. وی در پاسخ به این سوال که آیا سسک در برنامه‌هایش حضور دارد نیز گفت: نمی‌خواهم اسمی از کسی ببرم. نمی‌خواهم شبیه گواردیولا یا سیمئونه باشم. انتخاب بازیکنان به عنوان سرمربی کار آسانی نیست. بعضی وقت‌ها من عادلانه رفتار نمی‌کنم زیرا بیش از یازده نفر شایسته بازی کردن هستند.

انریکه در مورد نیمار هم گفت: روشن است که او یکی از بازیکنان اصلی تیم است و از اینکه او اینجا حضور دارد خیلی خوشحال هستم.

 

 

 

Lionel Reza بازدید : 99 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : سایت رسمی باشگاه

رئيس باشگاه می گوید برخی از تصمیم گیری ها در حال حاضر انجام شده است، اما ابلاغ آنها حداقل در چند روز آینده اتفاق نخواهد افتاد. همچنین او از خروج مارتینو اظهار تاسف کرد و او را فردی با شخصیت های انسانی توصیف کرد.

پس از پایان فصل، که با از دست رفتن جام همراه شد، رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتمئو در مورد آینده تیم صحبت کرد. او گفت: «ما وارد یک دوره با تغییرات عمیق می شویم. برخی از بازیکنان دیگر با تیم نخواهند بود، اما فلسفه ما تغییر نخواهد کرد». وی افزود: «تصمیم گیری برخی از موارد انجام شده است، ما آنها را طی چند روز آینده اعلام خواهیم کرد. ما با مفهوم فوتبالی خودمان ادامه خواهیم داد».

 

 

ناراحت برای تاتا


پس از اینکه خراردو مارتینو خبر خروجش از باشگاه را به عنوان سرمربی بارسلونا اعلام کرد، بارتومئو به صحبت با مطبوعات پرداخت: «این خبر ما را متاثر کرد، ما واقعا او را تحسین می کنیم. او یک فرد بزرگ است. او تاثیر قابل توجهی بر تیم گذاشت».

علاوه بر تغییر در نیمکت، بارتومئو اشاره کرد که: «ما درگیر مشکلات بسیاری هستیم که به دنبال حل و فصل آن هستیم»، اما او از پرداختن به جزئیات بیشتر خودداری کرد. بارتمئو در ادامه اذعان داشت: «اتلتیکو شایسته قهرمانی بود و باید به آنها تبریک گفت. ما باید به شاهکار اتلتیکو اعتراف کنیم و رو به پیشرفت خود ادامه دهیم».
رئیس باشگاه تیم اتلتیکو را «مملو از ازبازیکنان فوق العاده» دانست و او از بازیکنان بارسا به خاطر « مبارزه تا پایان» تقدیر کرد.

بارتومئو اعتراف کرد که: «ما به اهدافمان دست نیافتیم و راضی نیستیم». او اضافه کرد که خشم اعضای باشگاه و طرفداران را درک می کند: «حق با آنهاست. ما تنها موفق به کسب سوپر جام اسپانیا اسپانیا شدیم و غمگین هستیم. من می خواهم به آنها بگویم که ما تیم بزرگی داریم، که با وجود مشکلاتی که داشتیم تا پایان جنگیدیم». او در پایان گفت که یک «فصل پیچیده بوده و ما فاقد توانایی گلزنی بودیم و نتیجه نگرفتیم».

 

Lionel Reza بازدید : 72 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بارسلونا که پس از سه شکست پياپي روزهاي تلخي را پشت سر گذاشت با يک پيروزي کمي از فشار خارج شد. آبي اناري‌ها در هفته‌ سي و چهارم رقابت‌هاي ليگا با نتيجه‌ دو بر يک آتلتيک بيلبائو را از پيش‌رو برداشتند تا موقتا به جايگاه دوم جايگاه جدول رده‌بندي صعود کنند. در حالي که اين ديدار با نتيجه‌ تساوي يک بر يک دنبال مي‌شد ليونل مسي با ضربه‌اي آزاد دروازه‌ حريف را باز کرد تا سه امتيا‌ز اين ديدار به اندوخته آبي اناري‌ها اضافه شود.


 

به نقل از ايسنا، جراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از بازي سخنان خود را با ستايش از ليونل مسي آغاز کرد.

Lionel Reza بازدید : 55 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است تیمی که امشب بهترین نمایش را داشته باشد ، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت : " باید بهتر از اتلتیکو بازی کنیم تا برنده شویم.

فکر می کنم هر دو تیم همدیگر را خوب می شناسند. این دو تیم با شیوه مشخصی از بازی در شرایط خوبی قرار دارند. چیزی که هنوز برای بارسلونا اتفاق نیفتاده این است که گل اول را بزند و می خواهیم در این مسابقه این کار را انجام دهیم.

سرمربی بارسلونا خاطر نشان کرد : " مسی باعث شده که به گل های او در هر مسابقه عادت کنیم بنابراین وقتی این اتفاق نمی افتد ، بسیار واضح است. اگر مسی بتواند تأثیرگذار باشد، برای ما خوب است، چه گل بزند چه گل نزند. مسی در چهار ماه اخیر بسیار خوب بازی کرده و اگر بتوانیم بهترین نمایش او را در این بازی ببینیم ، شانس ما برای صعود افزایش پیدا می کند.

 

 

 

 

Lionel Reza بازدید : 56 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

بارتومئو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا در مورد استفعای زوبیزارتا گفت : " وی از خود باشگاه است. مدیر ورزشی که کار خود را به خوبی انجام می دهد و  به ما در روز چهارشنبه که محرومیت فیفا بررسی می شود، کمک خواهد کرد.

ما بعد از ظهر با وی ملاقاتی داشتیم که وی گفت اگر رفتن وی می تواند راه حل باشد، وی از باشگاه می رود اما رفتن وی هیچ کمکی نخواهد کرد. من مسئولیت پذیری زوبیزارتا را تحسین می کنم اما این تمام آنچه بود که در مورد زوبیزارتا وجود دارد. "
بارتومئو در مورد این که چه کسی پشت پرده این اتفاقات و محرومیت ها بوده است، گقت : " گزینه های مشکوکی هستند اما دقیقا نمی دانیم چه کسی بوده است. "
وی از شرایط مالیاتی نیمار هم صحبت می کند : " این تنها مشکل مالی بوده و تنها باید تصمیم گرفته شود مالیات ها را در اسپانیا بپردازیم یا برزیل. "

تمدید قرارداد مسی موضوع دیگری بود که رئیس جدید بلوگرانا به آن پرداخت : " ما بدون عجله این کار را پیش می بریم. وی می خواهد بماند و ما هم سعی در پیدا کردن راه حلی برای بالاترین دستمزد به وی هستیم. ما هنوز روز به خصوصی را برای تمدید در نظر نداریم. "

موضوع دیگر آینده مارتینو بود. بارتومئو می گوید : " تاتا به ما گفته می خواهد تا آخر قراردادش بماند. کارش را به خوبی انجام می دهد و باشگاه هم راضی است. "

 

 

 

درباره سایت

سایت تخصصی طرفداران مسی و ویا در تاریخ 1392/10/29 با هدف پوشش کامل اخبار مربوط به باشگاه بارسلونا و دو بازیکن محبوب فوتبال یعنی مسی و ویا تاسیس گردید.

امیدواریم بتوانیم در این امر موفق بوده و  رضایت شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی را جلب نماییم.

پیشنهادات،نظرات و انتقادات خود را به ایمیل اختصاصی سایت (leo_david_1899@yahoo.com) ارسال نمایید تا بتوانیم با بهره گیری از آنها  در جهت بهبود و افزایش کیفیت سایت،اخبار و انجمن گام برداریم.


با تشکر مدیریت سایت Leo & David Fans

تبلیغات

هوادارن  پرسپولیس


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات




    فیفاپیکس




    لوگوی سایت


    برای حمایت از سایت طرفداران


    مسی و ویا


    لوگوی زیر را در سایت یا وبلاگ

    خود قرار دهید.

    http://setfa.net/images/3fcjq7all0368niwzuq.png

    مسئولین سایت

          AV9  : مدیر سایت


        Lionel Reza : معاون انجمن


         Sajjad Asadi : مترجم سایت

    ارسال مطلب

              آیا مطلب جدیدی دارید؟


            آیا دوست دارید نامتان در سایت


          طرفداران مسی و ویا ثبت شود؟


          با استفاده از لینک زیر مطلب خود


           را برای ما ارسال کنید تا با نام


             خودتان در سایت ثبت گردد.




    دعوت به همکاری

                 سایت طرفداران مسی و ویا از


                شما عزیزان برای نویسندگی


             در این سایت دعوت می نماید.

     

             در صورت تمایل از طریق


               لینک زیر به ما اطلاع دهید.





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 314
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,212
  • بازدید سال : 10,028
  • بازدید کلی : 216,752
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات







    تقویم بارسلونا

    بازی قبلی :

    VS
     
    بارسلونا 0 - 0 نیس


    گل : ژاوی

    شنبه،28 تیر 1393

    ساعت : 23:15 (به وقت ایران)
    دیدار تدارکاتی پیش فصل

    بازی بعدی :

    VS

    بارسلونا - ناپولی

    چهارشنبه،15 مرداد 1393

    ورزشگاه : استادیوم د جینبرا

    ساعت : 22:30 (به وقت ایران)

    دیدار تدارکاتی پیش فصل