loading...
David & Leo Fans
بنر سایت

هوادارن مسی



Fantasy League

برای ورود به لیگ فانتزی سایت روی تصویر زیر کلیک کنید.

آخرین ارسال های انجمن
Lionel Reza بازدید : 62 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

مسی که در تعطیلات به سر می برد،قرار است در مراسم خاک سپاری رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین شرکت کند.



به گزارش اسپورت،لیونل مسی از 5 آگوست (4 روز دیگر) به تمرینات تیم ملحق خواهد شد.

Lionel Reza بازدید : 58 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

لیونل مسی کمتر اهل اظهار نظر و سخنرانی است اما گویا فشارها و شایعات گوناگون علیه ستاره بارسلونا چنان اوج گرفته که وی را نیز به ستوه آورده است.

 

 


" یک شیر هرگز خودش را با عقاید یک گوسفند درگیر نمی کند. "

 

Lionel Reza بازدید : 63 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا برای شکستن رکورد تلمو زارا گلزن افسانه ای اتلتیک بیلبائو در سالهای 1940 تا 1950 تنها 8 گل فاصله دارد و این نزدیک ترین رکورد لئو مسی محسوب می شود.

 


زارا در آن سالها 251 گل در 277 بازی به ثمر رسانده بود.

لیونل مسی از سال 2004 تا به اینجا در 277 بازی 243 گل به ثمر رسانده است.

Lionel Reza بازدید : 61 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید به اسراییل کمک مالی نکرده است.

 

 

چند روز پیش روزنامه‌های اسراییلی به نقل از یک روزنامه فرانسوی‌زبان مدعی شدند که لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین یک میلیون یورو به اسرائیل کمک کرده است، آن هم در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در غزه جنایت جنگی به راه انداخته و و بسیاری را به شهادت رسانده است تا خوی شیطان صفتی خود را باردیگر نمایان کند.

Lionel Reza بازدید : 60 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تأکید کرد که خیلی چیزها از ستاره پیشین پرتغالی بارسلونا آموخته است.


 

تیم های فوتبال بارسلونا 2006 و پورتو 2004 به منظور برگزاری دیدار خداحافظی دکو دیشب از ساعت 20:45 به وقت محلی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه 4-4 مساوی به پایان رسید.

Lionel Reza بازدید : 55 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

لودویک ژولی ستاره فرانسوی سابق بارسا که برای شرکت در بازی خداحافظی هم تیمی سابق خود دکو به شهر پورتو آمده ( این دیدار امشب ساعت 23.15 به وقت ایران برگزار می شود) در یک نشست خبری گفت :

 

 



"متئو یک خرید خوب برای بارسا است. در فرانسه و اسپانیا مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که او مدافعی قدرتمند و سریع است که فاکتور سرعت را به خط دفاع بارسلونا باز می گرداند.او می تواند یک آبیدال دیگر برای این تیم باشد حتی بهتر از او "

Lionel Reza بازدید : 158 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

مسی سال گذشته عنوان بهترین بازیکن جهان را به رونالدو واگذار کرد ولی در جام جهانی با درخشش خود آرژانتین را به فینال رساند و بهترین بازیکن جام نیز لقب گرفت.

 

 

تیری آنری اعتقاد دارد که هم تیمی سابق او در بارسلونا از نظر استعداد دست نیافتنی است و حتی کریس رونالدو با وی قابل مقایسه نیست.

Lionel Reza بازدید : 68 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

ستاره سابق تیم ملی برزیل و کنونی باشگاه اتلتیکو مینیرو به تمجید از عملکرد لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد : " این بازیکن به خاطر ناکامی در جام جهانی 2014 برزیل نباید ناراحت باشد. "


لیونل مسی در جام جهانی 2014 برزیل تلاش زیادی کرد تا بتواند کلکسیون افتخاراتش را با قهرمانی در این رقابت ها تکمیل کند اما دارنده چهار توپ طلا ناکام بود و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

Lionel Reza بازدید : 61 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین با انتشار پیامی برای مردم آرژانتین هم از آنها تشکر کرد و هم از آنهاعذر خواست.مسی که این پیام را در صفحات شخصی خود در توئیتر،فیسبوک و اینستاگرام منشتر کرده گفته است :

 

Lionel Reza بازدید : 54 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

" امشب فرصتی بود تا به هواداران بعد از مدت ها غم و اندوه،شادی و لذت ببخشیم.برای من توپ طلا مهم نیست.من فقط می خواستم جام را بالای سر ببرم.


شانس های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.در چنین بازی هایی،چنین اتلاف فرصت هایی،قابل پذیرش نیست.درمقابل تیمی خوب،بازی بسیار قابل قبولی ارائه دادیم.لایق بیشتر از این بودیم ولی نتوانستیم جام بازی ها را به خانه ببریم. "

Lionel Reza بازدید : 53 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که اتکای بیش از حد به لیونل مسی موجب شد تا آلبی سلسته جام قهرمانی را از دست بدهد و آلمان را شایسته قهرمانی می داند.

 

مردم آرژانتین امیدوار بودند که تیم ملی این کشور در فینال جام جهانی آلمان را از پیش رو بردارد.آنها به خود می بالیدند و امیدوار به قهرمانی تیمشان بودند چرا که بازیکنی چون لیونل مسی را در اختیار داشتند که چهار بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است اما آلبی سلسته در دیدار نهایی با یک گل از آلمان شکست خورد و مسی نیز نتوانست ناجی این تیم شود.

Lionel Reza بازدید : 55 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی،کاپیتان آلبی سلسته به تیم ملی آلمان هشدار داد که این بازی برای آلبی سلسته و بازیکنانش حکم مرگ و زندگی را دارد.


آلمان قصد دارد تبدیل به اولین تیم اروپایی شود که در آمریکای جنوبی قهرمانی جهان را به دست می آورد ولی آنها باید مقابل آرژانتینی قرار بگیرند که با تمام قوا می خواهند پس از 28 سال قهرمانی جهان را تجربه کنند.


Lionel Reza بازدید : 62 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

مسی تأکید کرد که عنوان قهرمانی جهان با هیچ رکوردی قابل مقایسه نیست.


چشم ها در فینال ماراکانا بیش از هر چیزی روی لیونل مسی زوم خواهد کرد.بازیکنی که این فرصت را دارد تا با کسب عنوان قهرمانی جهان خود را به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل کند.مسئله ای که حتی مارادونا هم به آن اعتراف می کند.

Lionel Reza بازدید : 58 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (1)

ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا معتقد است لیونل مسی شایستگی رسیدن به قهرمانی در جام جهانی 2014 را دارد.

 

 

با توجه به روابط نه چندان خوب آرژانتین و برزیل،ستاره سلسائو امیدوار است جام به خانه برگردد.

Lionel Reza بازدید : 61 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین پس از پیروزی تیمش مقابل هلند،این پیروزی را به روح دوست خود که خبرنگار بود و شب گذشته بر اثر حادثه تصادف در برزیل جان سپرد،تقدیم کرد.


مسی پیروزی 4-2 تیمش در ضربات پنالتی مقابل هلند در مرحله نیمه نهایی را به روح " خورخه لوپز " معروف به " توبو "دوست خبرنگارش تقدیم کرد.

Lionel Reza بازدید : 59 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز،وسلی اسنایدر هافبک تیم ملی هلند در پیامی به لیونل مسی گفت : 

 

 

" ما با تمام توانایی هایی که داریم می توانیم تیم ملی آرژانتین را شکست دهیم.تیم ملی آرژانتین بازیکن بزرگی مثل لیونل مسی را در اختیار دارد و این در حالی است که هلند هم بازیکن بزرگی مانند آرین روبن را در اختیار دارد.من به لیونل مسی اعلام می کنم که توانایی شکست وی را داریم و به طور حتم وی را پشت سر خواهیم گذاشت. "

 

Lionel Reza بازدید : 51 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی آرژانتین در دیداری کلاسیک برای صعود به فینال جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هلند خواهد رفت.

 

اسطوره فوتبال آرژانتین،دیه گو مارادونا معتقد است که همه چیز در راه قهرمانی آلبی سلسته به درخشش و آمادگی لیونل مسی بستگی خواهد داشت.

Lionel Reza بازدید : 58 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

منبع : سایت رسمی ویژه جام جهانی

آرین روبن در آستانه بازی با آلبی سلسته گفت : " همه چیز حول مسی نمی چرخد و ما باید به حریف فکر کنیم نه یک بازیکن. "

 

 

تیم ملی هلند و آرژانتین باید فردا شب ساعت 00:30 در استادیوم سائوپائولو به مصاف یکدیگر بروند و بازیکنان هلند پیش از این دیدار به اظهار نظر پرداخته اند.

Lionel Reza بازدید : 41 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین به مناسبت درگذشت آلفردو دی استفانو اسطوره آرژانتینی رئال مادرید،پیغامی را در صفحه شخصی خود قرار داده است.

 

لئو نوشت : " امروز،جهان افسانه ای را از دست داد..آقای آلفردو دی استفانو،یک مرد شگفت انگیز و روشن،امروز خاموش شد.در ذهن من،خانواده و دوستانم خواهی ماند. "

Lionel Reza بازدید : 53 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا پیروزی تیم ملی کشورش مقابل بلژیک و صعود به مرحله نیمه نهایی را به مردم آرژانتین تقدیم کرد.


 

به گزارش AS لیونل مسی فوق ستاره آرژانتین در صحبت هایی کوتاه پس  از رسیدن آلبی سلسته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل،این پیروزی را به مردم کشورش تقدیم کرد.

Lionel Reza بازدید : 57 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی آرژانتین با تمجید از عملکرد لیونل مسی گفت : " داشتن بازیکنی مانند او که توپ را از دست نمی دهد مانند آب در بیابان است. "

 

 

سابه یا پس از پیروزی آرژانتین مقابل بلژیک و با اشاره به این که شاگردانش با این پیروزی تاریخ ساز شدند،گفت : " پس از 24 سال آرژانتین توانست در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرد. "

Lionel Reza بازدید : 55 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان موفق ترین دریبل زن معرفی شد.

 

به گزارش بیست چهارده و به نقل از پایگاه گل،در بررسی آماری موفق ترین دریبل های این دوره،لیونل مسی با 24 دریبل در صدر قرار گرفته است.

مسی هم چنین با خلق 18 موفعیت گلزنی برای هم تیمی های خود از این حیث نیز در صدر قرار دارد.

 

 

Lionel Reza بازدید : 97 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

رودریگو لاسما پزشک تیم ملی برزیل اعلام کرد که مصدومیت نیمار از ناحیه کمر به حدی است که او ادامه بازیهای جام جهانی را از دست خواهد داد.

این بدترین خبر ممکن برای سلسائو است که باید در نیمه نهایی به مصاف آلمان بروند.


 

همه آنهایی که جام جهانی 2014 برزیل را دیده باشند،می دانند که این تیم از یک ستاره بزرگ و چند بازیکن متوسط در خط حمله سود می برد.نیمار تنها ستاره پر فروغ برزیل در این جام بودو یک تنه کم کاری ها و بی استعدادی های هالک و فرد را به دوش می کشید.

Lionel Reza بازدید : 54 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

مدافع پا به سن گذاشته و با تجربه تیم ملی بلژیک و باشگاه بایرن مونیخ،برای یافتن راه مهار لیونل مسی از سرمربی باشگاهی خود جوزپ گواردیولا مشورت گرفت.

 

 

به گزارش خبرگزاری اسپانیا،دانیل فن بویتن که فرداشب باید خط دفاعی تیم ملی بلژیک را به همراه کمپانی برای تقابل با آرژانتین رهبری کند،با پپ گواردیولا سرمربی فعلی باشگاه بایرن و اسبق بارسلونا درباره گزینه های مهار لیونل مسی مشورت کرد.

Lionel Reza بازدید : 54 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

هافبک هجومی تیم ملی بلژیک گفت قصد ندارد در دیدار بعدی تیمش در جام جهانی 2014 ثابت کند که چیزی از فوق ستاره خط حمله آرژانتین کم ندارد.


پس از پیروزی 2-1 بلژیک مقابل آمریکا که مشخص کرد این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی با آرژانتین رو به رو شود،ادن هازارد ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک گفت که هنوز راه زیادی تا رسیدن به سطح بازیکنانی مانند مسی دارد و خود را در حد وی نمی بیند.

 

Lionel Reza بازدید : 55 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

شاگردان آلخاندرو سابه یا در یک دیدار سخت و نفس گیر در استادیوم سائوپائولو مردان اوتمار هیتسفلد را راهی خانه کردند.

این بازی ساعت 20:30 (به وقت ایران) آغاز شد و آرژانتین تیم برتر میدان از حیث تملک توپ بود ولی در اختیار داشتن توپ توسط آلبی سلسته چاره شکستن قفل دروازه دروازه بان درخشان سوئیس،بونالیو نبود تا این که در دقیقه 118 با حرکت پالاسیو و پاس مسی در نهایت آنخل دی ماریا دروازه سوئیس را باز کرد تا تیم آمریکای جنوبی 1-0 پیروز شود و به مرحله بعد راهی یابد.

بهترین بازیکن میدان : لیونل مسی

 

 

حریف یاران مسی امشب از بین تیم های آمریکا و بلژیک تعیین خواهد شد.

 

Lionel Reza بازدید : 54 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)

سرمربی تیم ملی سوئیس اعلام کرده است که مثل خیلی از علاقه مندان به فوتبال از بازی لیونل مسی لذت می برد.

سوئیس و آرژانتین امشب ساعت 20:30 (به وقت ایران) در استادیوم سائوپائولو به مصاف یکدیگر می روند و اوتمار هیتسفلد سرمربی سوئیس پیش از بازی گفت که بازی سختی مقابل آرژانتین داریم.

 

تیمی که در بازی با آرژانتین کمترین اشتباه را کند،موفق خواهد بود.تلاش ما این است که بازی کم اشتباهی را به نمایش بگذاریم و در این صورت است که می توانیم ستارگان آرژانتین را مهار کنیم.

Lionel Reza بازدید : 48 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

آرژانتین با درخشش لیونل مسی توانست شب گذشته نیجریه را 3-2 شکست دهد.لئو مسی که دیروز تولد 27 سالگی خود را پشت سر گذاشت،دیروز دو بار موفق به گشودن دروازه نیجریه شد.


لیونل مسی پس از پایان مسابقه گفت : " بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم هوادارانمان که به ورزشگاه آمده بودند،از عملکرد ما راضی باشند.ما همه یک گام دیگر به آرزویی که دنبالش هستیم،نزدیک شدیم. "

Lionel Reza بازدید : 60 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی آرژانتین در یک بازی پر گل و با درخشش نابغه خود،لیونل مسی توانست رقیب آفریقایی خود را شکست دهد و به احتمال زیاد در مرحله بعد رقیب فرانسه خواهد بود.

لیونل مسی در این بازی 2 بار موفق به گشودن دروازه نیجریه شد و گل سوم آلبی سلسته را نیز مارکوس روخو به ثمر رساند.هر دو گل نیجریه را نیز احمد موسی وارد دروازه سرخیو رومرو کرد.

بهترین بازیکن میدان : لیونل مسی

 

Lionel Reza بازدید : 51 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو پس از پیروزی دشوار تیمش در دقایق پایانی مقابل تیم ملی ایران از عملکرد خودش و تیمش راضی نیست.او از مسی و گل زیبایش تمجید کرده و از صدمین بازی خود احساس غرور می کند.او می گوید : " امیدوارم باز هم برای کشورم به میدان بروم و افتخار آفرین باشم. "

 


وی ادامه داد : " مسی همین است.گاهی اوقات و در برخی بازی ها او به چشم نمی آید.انگار در زمین است اما در یک لحظه زهر خودش را می ریزد.با حرکت انفرادی او و نبوغش بازی را بردیم. "

 

درباره سایت

سایت تخصصی طرفداران مسی و ویا در تاریخ 1392/10/29 با هدف پوشش کامل اخبار مربوط به باشگاه بارسلونا و دو بازیکن محبوب فوتبال یعنی مسی و ویا تاسیس گردید.

امیدواریم بتوانیم در این امر موفق بوده و  رضایت شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی را جلب نماییم.

پیشنهادات،نظرات و انتقادات خود را به ایمیل اختصاصی سایت (leo_david_1899@yahoo.com) ارسال نمایید تا بتوانیم با بهره گیری از آنها  در جهت بهبود و افزایش کیفیت سایت،اخبار و انجمن گام برداریم.


با تشکر مدیریت سایت Leo & David Fans

تبلیغات

هوادارن  پرسپولیس


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات




    فیفاپیکس




    لوگوی سایت


    برای حمایت از سایت طرفداران


    مسی و ویا


    لوگوی زیر را در سایت یا وبلاگ

    خود قرار دهید.

    http://setfa.net/images/3fcjq7all0368niwzuq.png

    مسئولین سایت

          AV9  : مدیر سایت


        Lionel Reza : معاون انجمن


         Sajjad Asadi : مترجم سایت

    ارسال مطلب

              آیا مطلب جدیدی دارید؟


            آیا دوست دارید نامتان در سایت


          طرفداران مسی و ویا ثبت شود؟


          با استفاده از لینک زیر مطلب خود


           را برای ما ارسال کنید تا با نام


             خودتان در سایت ثبت گردد.




    دعوت به همکاری

                 سایت طرفداران مسی و ویا از


                شما عزیزان برای نویسندگی


             در این سایت دعوت می نماید.

     

             در صورت تمایل از طریق


               لینک زیر به ما اطلاع دهید.





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 314
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 10,074
  • بازدید کلی : 216,798
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات







    تقویم بارسلونا

    بازی قبلی :

    VS
     
    بارسلونا 0 - 0 نیس


    گل : ژاوی

    شنبه،28 تیر 1393

    ساعت : 23:15 (به وقت ایران)
    دیدار تدارکاتی پیش فصل

    بازی بعدی :

    VS

    بارسلونا - ناپولی

    چهارشنبه،15 مرداد 1393

    ورزشگاه : استادیوم د جینبرا

    ساعت : 22:30 (به وقت ایران)

    دیدار تدارکاتی پیش فصل